5 juli 2014

Nieuwe website Stichting Rett Syndroom

Met veel trots presenteren wij de nieuwe website van Stichting Rett Syndroom. De... lees meer

Steun Stichting Rett Syndroom

Zonder jullie hulp kan Stichting Rett Syndroom geen financiële bijdrage doen aan wetenschappelijk onderzoek. Dit kan op verschillende manieren. Steun ons éénmalig, wordt donateur of kom in actie voor Stichting Rett Syndroom!

IBAN: NL64INGB0000009150
BIC: INGBNL2A
Stichting Rett Syndroom te Beekbergen

Sponsor een medicijn

De Stichting Rett Syndroom steunt het initiatief van de Rett Syndrome Research Trust in Amerika om 3000 geregistreerde medicijnen te laten testen op het Rett syndroom. Dit onderzoek test bestaande medicijnen die de mogelijkheid hebben om symptomen veroorzaakt door het Rett syndroom te verbeteren.

Er is al een cholesterolverlagend medicijn dat effect blijkt te hebben!

Voor € 125,- kan één medicijn getest worden. Helpt u mee? Maak dan € 125,- of een veelvoud hiervan over op IBAN: NL64INGB0000009150, t.n.v. Stichting Rett Syndroom te Beekbergen, onder vermelding van “Sponsor een medicijn”.

Stichting Rett Syndroom is aangemerkt door de Belastingdienst als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), waardoor in principe al uw giften aftrekbaar zijn voor de belasting. Kijk voor meer informatie op: anbi.nl